top of page
תו נכה לחולי אלצהיימר

תו נכה לחולי אלצהיימר

בית >> הוצאת תג נכה >> תו נכה לחולי אלצהיימר

לא קיבלת, לא שילמת!

למה לבחור בנו לתהליך הוצאת תו נכה:

  • בגלל השירות - שירות איכותי, מהיר ויעיל.

  • בגלל הניסיון - אלפי לקוחות אשר מימשו דרכנו את זכאותם לקבלת תו נכה.

  • בגלל המחיר - אצלנו תשלמו רק אם אישרו לכם את התו.
    לא קיבלת - לא שילמת!

השירות כרוך בתשלום בגין הצלחת הוצאת תו נכה​. התשלום נגבה רק לאחר אישור התו.

צרו קשר

לתיאום שיחת ייעוץ, צרו קשר כעת

אדם אשר הוכר כחולה במחלת האלצהיימר יכול להגיש בקשה לקבלת תו נכה. לאחר הגשת טפסים רלוונטיים תיבחן הבקשה על ידי ועדה מיוחדת אשר מתכנסת מטעם משרד הרישוי. בסיום הועדה תיקבע זכאותו של מגיש הבקשה. הנה כל מה שצריך לדעת על קבלת תו נכה לחולי אלצהיימר.
 

מחלת האלצהיימר היא מחלה נוירולוגית חשוכת מרפא הפוגעת ביכולות הקוגניטיבית של האדם וביכולת התפקוד היומיומית, על ידי ניוון תאי העצב במוח. המחלה באה לידי ביטוי ביכולת החשיבה והזיכרון, השפה ויכולת ההתמצאות, לצד פגיעה נוספת בפעילות המוטוריות וביכולות הפיזיות השונות של החולה. המחלה תוקפת בעיקר את בני הגיל השלישי, אך ניתן למצוא מקרים בהם היא מופיעה בגילאים צעירים יותר. אנשים המתמודדים עם מחלת האלצהיימר על שלביה השונים זכאים להקלות ולפטורים שונים הנקבעים בחוק וניתנים מטעם המוסד לביטוח לאומי, משרד הרישוי ועוד, במטרה להקל עליהם את ההתנהלות השוטפת בחיי היומיום. אחת מההטבות היא קבלת תו נכה לחולי אלצהיימר.

 

הגשת בקשה לקבלת תו נכה לחולי אלצהיימר

בכדי לקבל תו נכה, על החולה להגיש טפסים ומסמכים שונים המעידים על מצבו למשרד הרישוי. בין הטפסים אותם יש להגיש נכללים מסמכים אישיים כמו:

  • צילום תעודת זהות כולל ספח.

  • רישיון נהיגה ורישיון רכב.

  • מסמכים רפואיים המעידים על מצבו הפיזיולוגי של מגיש הבקשה.

  • מסמך המפרט את אחוזי הנכות אשר נקבעו לו על ידי המוסד לביטוח לאומי.

זכאות לתו נכה

לאחר הגשת הטפסים באופן מסודר, תיבחן הבקשה על ידי ועדה ייעודית מטעם משרד הרישוי. בסיומה, תיקבע זכאותו של החולה לקבלת תו נכה זמני (למשך תקופה של שנתיים או שלוש), תו נכה לצמיתות (לכל משך חייו) או לחילופין תקבע כי על פי החומרים שהוגשו, אינו זכאי לקבלת תו נכה. ברוב המקרים אדם המתמודד עם מחלת אלצהיימר במצב מתקדם, עומד בקריטריונים הנדרשים לקבלת תו נכה. חשוב לדעת כי כל מקרה נבחן באופן פרטני ותלוי במשתנים שונים. ביניהם - קצב התקדמות המחלה ומצבו התפקודי של החולה. חשוב לציין כי מגיש הבקשה אינו נדרש להופיע בפני הועדה באופן פיזי.

נ.מ.א.ס זכויות רפואיות מתמחה במימוש זכויות רפואיות.  ברשותנו ניסיון של מעל 25 שנים, עם ידע רב בנושא תגי חניה לנכים, ייצוג בוועדות רפואיות בביטוח לאומי ומס הכנסה ועוד. לקבלת פרטים נוספים ובדיקת זכאותכם לתו נכה למלווה, צרו קשר כעת.

משרדינו גובה תשלום אך ורק לאחר אישור תג הנכה ולפי התקופה שאושר תג הנכה.

לא קיבלת? לא שילמת!

הבדיקה הראשונית היא ללא כל עלות!

 

שירותי תו נכה לרכב

מימוש זכויות רפואיות - נ.מ.א.ס

שעות פעילות

ימים ראשון - חמישי:

09:00-16:00

צרו קשר כעת

חייגו כעת 072-392-1491

שד' ההסתדרות 251, חיפה

הוצאת תו נכה לחולי אלצהיימר
bottom of page