top of page
ערעור על דחיית בקשה לתו נכה

ערעור על דחיית בקשה לתו נכה

לא קיבלת, לא שילמת!

למה לבחור בנו לתהליך הוצאת תג נכה:

  • בגלל השירות - שירות איכותי, מהיר ויעיל.

  • בגלל הניסיון - אלפי לקוחות אשר מימשו דרכנו את זכאותם לקבלת תג נכה.

  • בגלל המחיר - אצלנו תשלמו רק אם אישרו לכם את התג.
    לא קיבלת - לא שילמת!

השירות כרוך בתשלום בגין הצלחת הוצאת תג נכה​. התשלום נגבה רק לאחר אישור התג.

צרו קשר

לתיאום שיחת ייעוץ, צרו קשר כעת

ערעור על דחיית בקשה לתו נכה - ערעור על תג נכה - הוצאת נמאס מימוש זכויות. אנשים רבים המבקשים להיות זכאים לתג נכה, נענים בסירוב ולפעמים ללא סיבה מוצדקת. הסירוב לתג נכה מלווה לרוב בתסכול רב והאדם המבקש נשאר בהרבה מקרים ללא מענה כאשר אין לו את כלים לשפר את סיכוייו לקבל את תג הנכה.
 

אצלנו - לא קיבלת? לא שילמת!
כחלק מהצורך לסייע לאנשים אשר מתקשים לנוע במרחב הציבורי, הומצא תג הנכה. משרד הרישוי מנפיק את תג חנייה זה על מנת להקל על אנשים אלה וכדי לסייע להם להתנייד. אנשים רבים המבקשים לבצע הוצאת תג נכה, נענים בסירוב ולפעמים ללא סיבה מוצדקת. הסירוב לתג נכה מלווה לרוב בתסכול רב והאדם המבקש נשאר בהרבה מקרים ללא מענה כאשר אין לו את כלים לשפר את סיכוייו לקבל את תג הנכה. 

 

מי זכאי לתג נכה?

ההגדרה הקבועה בחוק אומנם נראית כללית מאוד במבט ראשוני, אבל ישנם כללים ברורים בעבור קבלתו. ההגדרה היא שכל אדם אשר בעקבות ליקויים מולדים ו/או מחלות מתקשה בתנועה או שאיננו יכול ללכת לבדו, זכאי לקבל תג נכה.

בנוסף, יש כמובן עוד מקרי קצה אשר בהם תיבחן זכאות המבקש על ידי וועדה רפואית שתשקול את הבקשה בהתאם למסמכים ולמידע הרפואי שיתקבל ויצדיק את הבקשה. חלק ממקרי קצה אלו הם אנשים הלוקים באפילפסיה, אוטיזם, מחלות פסיכיאטריות, מושתלי לב, חולי טרשת נפוצה ועוד.
 

מלבד האנשים המוזכרים למעלה, ישנם עוד כמה מקרים ייחודיים בהם ניתן להגיש בקשה לתג נכה. קבוצות אוכלוסייה נוספות שיכולות להגיש בקשה לתג נכה הן חולי סכרת, חולי אלצהיימר, אנשים עם מחלות לב, נכי צה"ל, בעלי לקויות ראיה ועוד.

מה מקנה תג נכה?

תג הנכה בא להקל על החיים של האנשים הסובלים ממגבלות תנועה.

אלה הם כמה מההטבות של תג הנכה:

  • פטור מאגרת רישוי - תג הנכה מאפשר תשלום אגרת רישוי בגובה של 27 ₪.

  • נהיגה בנתיב תחבורה ציבורי - תו נכה בצבע כחול מאפשר נסיעה בנתיבים ציבוריים במרכזי ערים.

  • חנייה חינם במקום ציבורי - במידה והגישה למקום ציבורי מסוים הוא רק דרך מקום חניה בתשלום, בעלי תג נכה יהיו פטורים מתשלום על חניה זו.

  • סימון חנייה באזור הבית - ניתן לפנות לרשות המקומית כשברצונכם להציב תמרור ג-43 לסימון אזור חניה לנכה בסמוך לבית.

  • דלק במחיר של שירות עצמי - נהגים שיש בידם תג נכה יוכלו להיעזר במתדלק בתחנות הדלק השונות ויהיו פטורים מתשלום אגרת התדלוק.

  • הנחה בתחבורה ציבורית - בעלי תג נכה יזכו להנחה של 33% מהמחיר של נסיעה בקווי האוטובוס השונים.

 

ערעור על דחיית הבקשה לקבלת תג נכה

בקשות רבות של קבלת תג נכה נדחות מכיוון שהרבה מהמבקשים אינם עונים על הגדרת החוק, אך במקרים רבים הבקשה לקבלת תג נכה נדחית בגלל בעיות בירוקרטיות או חוסר גמישות. אם בקשתכם נדחתה יש באפשרותכם לערער על הדחייה. כדי לקבל את התג שלכם במהירות המרבית וכדי להימנע מהתעסקות מעצבנת עם בירוקרטיה מורכבת, אתם צריכים לפנות למומחים שיבינו אתכם ויעזרו לכם לממש את הזכויות שלכם.

אנו בנ.מ.א.ס. מימוש זכויות רפואיות, מתמחים בהגשת ערעורים על דחיית בקשות לקבלת תו נכה. אנו מאמינים כי תשלום עבור השירות מגיע לנו רק במידה והצלחנו לממש את זכותך לקבל תג נכה. במידה והערעור שהגשנו לקבלת תג נכה סורבה, אנו לא גובים תשלום. אצלנו - לא קיבלת? לא שילמת!
 

שירותי תו נכה לרכב

מימוש זכויות רפואיות - נ.מ.א.ס

שעות פעילות

ימים ראשון - חמישי:

09:00-16:00

צרו קשר כעת

חייגו כעת 072-392-1491

שד' ההסתדרות 251, חיפה

ערעור על דחיית בקשה לתו נכה
bottom of page