top of page
תו נכה לניצולי שואה

תו נכה לניצולי שואה

בית >> הוצאת תג נכה >> תו נכה לניצולי שואה

לא קיבלת, לא שילמת!

למה לבחור בנו:

  • בגלל השירות - שירות איכותי, מהיר ויעיל.

  • בגלל הניסיון - אלפי לקוחות אשר מימשו דרכנו את זכאותם.

  • בגלל המחיר - אצלנו תשלמו רק אם אישרו לכם את התג.
    לא קיבלת - לא שילמת!

השירות כרוך בתשלום בגין הצלחת הוצאת תג נכה​. התשלום נגבה רק לאחר אישור התג.

צרו קשר

לתיאום שיחת ייעוץ, צרו קשר כעת

הקריטריונים לקבלת תו נכה נעים החל ממוגבלות פיזית, פגיעות כתוצאה מתאונות ועד ללקויות קוגניטיביות. המטרה של תו נכה היא לתת לאוחזים בו את האפשרות לחיות חיים של כבוד, ולנוע בצורה נוחה ממקום למקום. ניצולי השואה בישראל זוכים להטבות רבות מהמדינה. ישנם גם כאלו הזכאים לקבל תו נכה לניצולי שואה.
 

כל מי שחי בעיר, בוודאי שם לב למצוקת החניה שהופכת לקשה יותר עם השנים. מציאת חניה, ובמיוחד באזורים מרכזיים, היא כיום משימה מורכבת. משימה שלעתים עלולה לקחת 45 דקות או יותר. עבור אדם אשר סובל ממגבלה פיזית שמפריעה, המשמעות היא שהוא אינו מסוגל להגיע לאזורים מסוימים. או שהדבר יהיה כרוך בהליכה מרובה אשר יכולה לערער את מצבו הבריאותי. ניצולי שואה רבים סובלים מבעיות התניידות. לשם כך ניתן להוציא תו נכה לניצולי שואה.
 

הוצאת תו נכה לניצולי שואה

גם ניצולי שואה עשויים להיות זכאים לקבלת תו נכה. זאת במטרה שיעזור להם להתמודד עם בעיית ההתניידות והחנייה בעיר. בעזרת תו הנכה, הם יכולים לחיות באיכות חיים ראויה וליהנות מהאפשרות לנוע ממקום למקום בקלות. בין אם ניצול השואה נוהג בכוחות עצמו ובין אם הוא מטופל על ידי אחד מבני משפחתו או על ידי מטפל, אם הוא עומד בקריטריונים של קבלת תו, הוא יכול לקבל אישור ולהחנות את רכבו במקום נוח ונגיש.
 

כיצד לקבל את התו?

בכדי לקבל את המגיע לניצולי שואה וליהנות מתג נכה לרכב, יש צורך בחוות דעת מרופא. בחוות דעת זו, עליו לציין כי היכולת הפיזית או הנפשית של ניצול השואה ללכת למרחק היא מוגבלת בצורה משמעותית. במידה ובקשה זו תאושר, יוכל ניצול השואה או קרוב משפחתו להסיעו ברחבי העיר ולהחנות את רכבם בחניות ייעודיות לבעלי מוגבלויות. בנוסף, אם כרגע מצבו הבריאותי של ניצול השואה אינו דורש התייחסות מיוחדת, אך מצבו הבריאותי עלול להיפגע במידה ויאלץ ללכת לזמן ממושך, גם אז יוכל ניצול השואה לקבל תו נכה.

 

כדי לבצע את תהליך הוצאת תג נכה בצורה אידאלית, אנו ממליצים לכם להיעזר במומחים שלנו. אנו נשמח לסייע לכם בהוצאת תו נכה ולממש את זכויותיכם הרפואיות.

נ.מ.א.ס זכויות רפואיות מתמחה במימוש זכויות רפואיות ובעלת ניסיון של מעל 25 שנים, עם ידע רב בנושא תגי חניה לנכים, ייצוג בוועדות רפואיות בביטוח לאומי ומס הכנסה ועוד. לקבלת פרטים נוספים ובדיקת זכאותכם לתג חניה לנכה, צרו קשר כעת.

משרדינו גובה תשלום אך ורק לאחר אישור תג הנכה ולפי התקופה שאושר תג הנכה.

לא קיבלת? לא שילמת!

הבדיקה הראשונית היא ללא כל עלות!

 

שירותי תו נכה לרכב

מימוש זכויות רפואיות - נ.מ.א.ס

שעות פעילות

ימים ראשון - חמישי:

09:00-16:00

צרו קשר כעת

חייגו כעת 072-392-1491

שד' ההסתדרות 251, חיפה

תו נכה לניצולי שואה
bottom of page